Sunday, September 13, 2009

kenangan skolah rendah..

aku skolah darjah 1-3 kat sri abIm n tgh thun drjah 3 aku blah ke s.r.k islah..kisah ni berlaku time aku darjah 4..ade sorang ustaz yg terkenal dgn gatalnya..aku dan member seperjuangan mmg anti gile ngan ustaz nih..ustaz nih ngajar fardhu ain kelas 4cemerlang.. aku kelas student kelas 4 pintar..

nak dijadikan cerita hari tu ustaz yg ngajar keLas aku xdtg n ustaz yg gatal nih srh masuk klas dia..tepaksa la kitOrang masuk..pstu aku mmg meluat gile tgk ustaz tuh..duk kat kerusi pastu srh budak2 perempuan urut Vahu dia..aku mmg xbleh nak trime la..eeeee..malu tol..title ustaz tapi prangai mcm tuh..wlaupon ngn budak skola rEndah tapi aku tetap xbleh trime..

aku n de geng yg anti tuh wat plan utk Blah dr klas tuh..pastu aku,hanif,afiq n iwe wat plan nak g toilet..g sorg2..lps semua kluar kitorang pegi kAt stor tempat simpan kerusi n meja..kitorg lepak situ sampai balik..hehe..jahat sungguh...time tuh punYe la takot..tapi kalo fikir balik ape nak takot..ponteng fArdhu ain je pun..heeee

keesokan harinya ustaz tu masuk kelas kitorang n panggil makhluk yang ponteng fardhu ain..dia xtau pon sape tapi ade la mamat ni g ngaku..adehh...pastu kena denda lari keliling kelas sambil cakap ' KAMI TIDAK MAHU PONTENG LAGI'..setelah beberapa round ustaz yg gatai tu pon dah puas at dia pon srh stop..malu siot!!budak kelas lain penuh keliling kelas kitorang...adehhh..

moral of da story...ponteng la fardhu ain kalo xsuke ustaz tu..hahaha

1 comments:

indah-chan said...

iye iye. ustaz tu gle punye gatal. xmo ah igt. suh budak pompuan urut and picit badan dia... euwwww.. tu da kire child molestation kan? da la wat in public, lg la xbagus~

ape da.. SAYA MAHU PONTENG KELAS KALO USTAZ NGAJA... hahahah