Sunday, November 29, 2009

aku dah dapat kerja..yahuuuu

assalamualaikum..sari berita penting..hehe

alhamdulillah aku dah dapat keje..
keje as QC Inspector kat KL..
name syarikat ialah RIGHT GAS SDN BHD.
syarikat nih bertanggungjawab buat gas pipeline araound KL..

aku stat keje ari isnin ari tu 23/11/09..
dah mintak ngn pojek manager utk stat lps raye tapi dia xbagi..
aku pegi jgk..keje 2hari pastu aku mintak cuti awl sbb nak balik raye..
tiket abis..kene tumpang sedare aku..
alhamdulillah aku dapat balik raye..hihi

1st day keje aku bace semua procedure yagn berkaitan..
ngantok gilerrr..hahaha
2nd day pon same..tapi lagi dalam n lagi byk nak kena bace..

byk persoalan yang bermain congkak kat dlm kepale aku ni..
semuanya dah terjawab lps aku tanye senior..
agak byk beza dgn environment keje aku dulu..
pape pon aku kene cepat adapt ngn environment nih..
nak kena pos moto aku..tapi moto still kat wshop..
dah siap tapi xg ambik lagi sbb xsempat..
keje kat situ nak kena pakai moto sbb nak kena g site..

kat KL aku tumpang rumah member aku kat KG BARU..
tapi xnampak baru pon..ihihi
rumahnye agak selesa tapi ade jgk yg xselesa..
air kena tadah..slow giler air..
toilet pon agak xmenyenangkan..
skrg tgh survey rmh lain..
sbbnye aku agak xselesa dok situ..hehehe
tadik ckp selesa..xselesa sbb tandas ngn air tu je..lain ok..

lps2 ni mebi aku kurang update blog sbb kurang dapat online..
kalo dpt rmh baru aku igt nak bwk pc g sane..baru best..

pape pon aku hepi dpt keje..
dah bleh continue balik plan2 yang tergendala dulu..
kene byk sabar n byk berdoa je..

wish me luck!!

adioss..

1 comments:

blueberry said...

tahniah..dah dpt keje..x de la duk meroyan lagi..he3..