Sunday, November 8, 2009

Red Warrior kecundang..

akhirnya terjawab sudah sape lebih hebat antara klantan n n9..
ape yg boleh diperkatakan lagi?
klantan over confident kot..ntah la..

pada aku game final ni la game yang peling teruk penah aku tgk..
xde langsung percubaan yang dtg dari pasukan klantan..
aku agak terkejut dengan 1st 11..
knape masukkan nizad?norhisyam?khairan?

nizad memang xperform..time ngn butler dulu memang jarang butler guna dia..
noriham plak?pada aku norisham ni xleh main 1st 11..dia kena masuk time game tgh panas..
aku minat mamat nih..passing dia cantek..tapi mlm td dia xdpt bola pon..
aku xfaham kenapa sathia menggunakan tektikal mcm tu..
pada aku tektikal biasa tu lagi ok yang mana khalid n che hishamuddin masuk 1st 11..

tapi nak buat mcm mane..dah name main bola..ade menang ade kalah..
penyokong klantan pon bodoh gak..game xstat lagi dah wat dajal..
baling botol la mercun la..
sampai cameraman bedarah kene baling objek..

kepada penyokong klantan yg bongok tu bawak2 la bertaubat..
xreti2 lagi ke?
dah kene denda..kene gantung stadium..salahkan FAM..
xsedar ke korang yg slh??bongok btol..

satu lagi..bila klantan menang diorang canang2..bile kalah dikondem2..
xsedar ke diri tu ngaku penyokong fanatik?fanatik ke tu??haha..ngox btol..

pape pon aku tetap sokong klantan..n9 menang pon luck je..
gol2 dorang pon gol luck..pastu yang paling kau xpuas ati nye referee..
memang teruk..asal klantan main je referee berat sebelah..
lebihkan n9..aku xfaham kenape..n byk keputusan pengadil mlm td boleh dipertikaikan..
tapi kalau pihak kafa pertikai alamat kena band or kene denda la..
FAM pon xbtol gak..thn lepas tiket RM15 je..thn ni naik jd RM20..
majoriti org klantan yg beli tiket..
FAM ni slalu nak pedajalkan bolasepak klantan..
harap2 klantan xyah la main liga M..main liga siam lagi bagus la..haha

pape pon Gomo Klate Gomo!!!

sedih dan kecewa tapi bangga sbb klantan dpt masuk 2 final musim ni..
Piala FA n Piala Malaysia..

sekian...

2 comments:

valsa nine said...

weh.. bukan buyers laa.. bias.. ehehe

apepun, aku stuju! hehe

MatekuMerah said...

haha..aku xreti manggerih..nati aku edit..hahaha..manluuuuu