Wednesday, November 25, 2009

..kenapa..

Kenapa saya suka dia? kenapa saya sayang dia? kenapa dia? kenapa, kenapa dan kenapa berkali2..hahaha..sebuah entry jiwang yang tak jiwang daripada saya yang comot.

encik mata merah, this post is specially for you, so that you know you're not that bad, and there's a person who always thinks and cares about you.

kenapa saya suka encik mata merah? kerana matanya merah dan itu membuatkan saya rasa dia sangat hebat, seperti cyclops. erm..xkisah la mata dia merah ke, dia sakit ke. for sure, dengan dia saya rasa betul2 disayangi. wut more can i expect?

walaupun luaran nampak dia tuff, serious, but the truth is, hati dia lembut, mudah terasa. kadang2 kalau dia terasa, dia jadi sedikit agresif--verbally, tapi xpernah la maki2. but at the same time, dia juga senang dipujuk. cuma saya bukanlah jenis yang penyabar dan lemah lembut. so most of the time, instead of pujuk-pujuk dia, saya tambah lagi minyak petrol and kayu api..biar dia terbakar lagi. hehehe..jahat kan saya? yeee..saya memang jahat. mebe my past prohibit me from being soft-hearted or even mengalah dengan dia. kalau orang lain mesti fed up dengan saya. tapi dia lain sangat. no matter wut, he'll stick to me. and i pray that he'll be like that forever. dia sangat2 determined, sebab itulah saya sayang dia..

kenapa dia?
sebab dia bessssssssssttttttttttttttttttttttttt!!!
dia selalu ada untuk saya, ups and downs, hepi or sad, siang or malam.. bz macam mana pun, dia tetap akan pick up the call and reply my message, even juz to say "ill call u later, ill text u later, bz.." anything la..

ape lagi ek?
susah la nak describe..sebab i think hez everything..
one bestest thing about him, he'll do wuteva it takes, untuk kesenangan and kebahagiaan orang yang dia sayang.. in short, rugi la saya kalau x appreciate dia..thank you dear..for everything..



diz is him..kenapa die? coz hez my everything..



>>>>>from me<<<<<<<< "comot"





1 comments:

Anonymous said...

u both such a sweet couple...